Onze Gouden Ploeg is bekend!

Op dinsdag 5 februari maakten we in het prachtige gebouw van AGO Jobs & HR de finalisten bekend van de wedstrijd #hoofdsponsorvooreendag.

We hielden alle deelnemers en aanwezigen even in spanning en lieten eerst twee experten in digitale videomarketing aan het woord. Hannes Coudenys van Hurae, bekend van Ugly Belgian Houses, inspireerde ons met leuke voorbeelden over hoe je video kan gebruiken in je communicatie en Arthur Le Boudec van StoryMe gaf enkele handige tips & tricks voor een geslaagde video.

Tom Martin van AGO Jobs & HR en Karel-Jan Vercruysse van KV Kortrijk hadden de eer om onze Gouden Ploeg bekend te maken. Uit bijna 200 kandidaten selecteerde onze jury twaalf ondernemingen. De finalisten zullen een eigen smartphonevideo maken en online strijden voor de meeste likes en shares. Het logo van de winnaar zal op de shirts van de spelers pronken tijdens de match Kortrijk-Antwerpen van 17 maart. Houd onze sociale media in de gaten en stem vanaf 19 februari op jouw favoriete start-up!

We stellen je trots onze Gouden Ploeg voor:

Wil je net als onze finalisten een smartphonevideo maken van jouw bedrijf? Bekijk dan hier onze blog met tips & tricks en ga aan de slag met video.