't Werkpand biedt ondernemers de ideale landingsplaats voor hun bedrijf aan. Met deze nieuwe campagne zetten we ons netwerk van 17 locaties voor startende en groeiende ondernemers in de spotlights. Dirk Hoornaert van Ideeforte en Annelies Blomme van La Fleur Rouge figureren als boegbeeld voor de nieuwe campagne. Met een duosprong uit het vliegtuig gaf ‘t Werkpand ze letterlijk en figuurlijk een duwtje in de rug.
Om de werkpanden in de kijker te zetten, lanceerden we een wedstrijd voor de huurders van de werkpanden. Opdracht van de wedstrijd was om een originele foto van hun werkplek via social media te posten en aan te geven wat hun uitvalsbasis zo uniek maakte. Groothandelaar in chocolade in gepersonaliseerde verpakking Dirk Hoornaert van Ideeforte uit ’t Werkpand Izegem en communicatieduizendpoot Annelies Blomme van La Fleur Rouge uit ’t Werkpand Roeselare kwamen als winnaars uit de bus en waagden de sprong. De komende maanden worden ze ook als boegbeeld van de nieuwe campagne opgevoerd.
De nieuwe website www.twerkpand.be moet enthousiaste jonge ondernemers naar de perfecte uitvalsbasis leiden.