Jul 02

Webinar 'Verstevig je weerbaarheid door strategische B2B-marketing'

Online sessie voor Groeiers in je kot

Je cashflow bewaken door zomaar je marketinginspanningen te verminderen, is een advies dat je als bedrijfsleider beter niet blind opvolgt. De coronacrisis versnelt immers een aantal trends (digitalisering, purpose, ecosysteemdenken, nieuwe marktvormen,..) die meer dan ooit vragen om de keuzes die klanten maken kritisch te bekijken, ook in een B2B-context. Strategische marketing dient in elk bedrijf hét startpunt te zijn. Alle kernprocessen, taken en competenties van teams volgen uit deze oefening.

Tijdens deze Exponential Talk brengt Professor Rudy Moenaert u een inspirerende synthese van zijn praktijkervaring bij bedrijven én uit de wetenschap.

In één uur tijd ontdek je:

  • wat de essentie en kracht van strategische marketing zijn in crisistijd
  • hoe je als bedrijfsleider nu en in de toekomst kan inspelen op de opkomende trends
  • waarom een goede segmentatie van de B2B- en B2C-vraag het startpunt is
  • welke de handvaten voor een winnend waardevoorstel zijn
  • hoe je deze handvaten voor jouw bedrijf laat werken in crisistijd

 

Schrijf je in

Deelname aan de webinar is gratis, maar je dient zich vooraf te registreren via bovenstaande link.  Na inschrijving krijgt je de inloglink voor de webinar toegestuurd. Je kan vervolgens via een eenvoudige klik de webinar volgen. Je hoeft dus geen software te installeren, wifi is wel noodzakelijk.