De kracht van digitale marketing in de zorg!
Digitale marketing is vandaag de dag niet meer weg te denken. Als zorgonderneming moet je ook online zichtbaar zijn én communiceren. Benieuwd naar de do's en don'ts van digitale marketing in de zorgsector?
Schrijf je in voor de sessie met internetspecialiste en marketinggoeroe Clo Willaerts op woensdag 12 februari in Brugge en ontdek de krachtige tools van digitale marketing. Ga aan de slag met de tips en tricks van Clo en geef jouw zorgonderneming een digitale boost!
Deze sessie richt zich naar zowel startende als meer ervaren ondernemers in de zorgsector.
Programma:
18u30: Onthaal
19u00: Verwelkoming
19u15: Pablo Annys, Brugs Schepen van sociale zaken, werk en ondernemen
19u30: Digital marketing like a PRO, Clo Willaerts. Eind 2018 bracht Clo Willaerts een nieuw boek uit waarin ze het belang van digitale marketing uit de doeken doet. Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan dat onmisbaar is als je vooruit wil en je digitale kanalen een boost wil geven. Een ding is zeker: na deze keynote van Clo weet je precies hoe je jouw marketingdoelen kan bereiken!
20u30: Netwerkreceptie
Locatie: Vaartdijk Business Center - Vaartdijkstraat 19, Brugge
Het Europees project Health Care Accelerator werd ingediend i.k.v. de GTI West-Vlaanderen binnen het EFRO Vlaanderen programma. Rode draad binnen de GTI is de nauwe samenwerking tussen overheid, kennisinstellingen en bedrijfsleven. De Provincie West-Vlaanderen bevestigt hiermee haar ambitie om een kennisgedreven, duurzame en kwalitatieve groei van de West-Vlaamse economie te stimuleren.