Mar 20

Grow-up Talk: hoe jouw dienst/product uniek positioneren?

Grow-up Talk voor Groeiers in Roeselare
In samenwerking met Voka

Al enkele jaren gestart en klaar om volop te groeien? Per regio organiseren we samen met Voka een Grow-up Talk: een inspirerende sessie met experten en ervaren ondernemers waarin er gewerkt wordt rond een specifieke ‘challenge’ van groeibedrijven.

Challenge: hoe jouw dienst/product uniek positioneren?

Positionering, wat is dat nu juist? En waarvoor dient het? Elk bedrijf moet er naar streven om een uniek DNA te definiëren. Een DNA dat zich sterk onderscheidt van je concurrenten zodat je potentiële klanten weten waarom ze voor jou moeten kiezen. En dan bedoelen we een veel uniekere boodschap dan goede prijs/kwaliteit en correcte service.

Vb. water is altijd vloeibaar, transparant en uiteraard om te drinken. Maar Spa Reine kiest voor de positionering: zuiver bronwater, Perrier voor het water met een hoekje af, Evian voor het water dat je jong houdt,… de gekozen invalshoek bepaalt de rest van je communicatie en de daaruit volgende acties. Een duidelijk en uniek verhaal maakt dat de consument makkelijker zijn keuze kan maken.

Hoe jouw positionering bepalen?  We geven je een methode mee om direct aan de slag te gaan.

18u30: Onthaal met food & drinks
19u00: Start Grow-up Talk: Tina Fabry neemt je mee in een hands-on verhaal. Een interactieve sessie waarna je met concrete tips naar huis gaat.
21u30: Netwerkdrink - leer de andere 'ervaren doeners' kennen en deel je opgedane inzichten!

Doelgroep: (West-Vlaamse) ondernemers (tot 5 jaar opgestart) met al enkele medewerkers in dienst en de ambitie om verder te groeien.

Locatie: Ondernemerscentrum Roeselare - Spanjestraat 141

Met het advies uit Grow-up Talks kan je direct aan de slag.
Johan Maebe